Kärt återseende

En gammal jobbarkompis dök upp jobbet med tårta idag.
Ett kärt återseende. Men med blandade känslor. Känns så sorgligt
att hon inte jobbar hos oss längre Solveig. Men det var
jättekul att träffa henne igen i alla fall. God tårta också.
Lycka till med allt Solveig och som sagt du fattas oss.
Annars är jag i Gislaved, varit här sedan i onsdag.
I går var jag och kollade på fotboll strax innan Borås.
Mikaels lilla tös Elin hade fotbollsmatch.
Vi passade på att köra inom knalleland. Förvånad jag
blev att inte Ellos lås kvar. Var ju bara vanliga
affärer. Stackars Elin blev sparkad på benet och kunde
inte spela hela matchen. Men hon var bra idag.
I helgen ska jag jobba.
Så något större Valborg firande blir det inte. Ringde Sofia vid
middagstid och i Lund var firandet fullt igång.
Simma lugnt där ute i Cyberrymden.

Lite änder i Gislaved...

Vissa sticker ut...


Kommentarer
Postat av: Solveig

Hej Carina. Det kändes så kul att träffa er alla men så tungt att åka "hemåt" igen. Jag ser fram emot att samtala med er på nätet och hålla kontakten på det viset. Konstigt möte man blir så glad av attt se kära vänner och så ledsen när mötet är över, ja livet är inte lätt. Kram Solveig

2010-05-03 @ 23:24:07
Postat av: Carina

Det kändes lite tungt för man insåg hur mycket man saknade dig. Men roligt att att träffa dig ändå. Kul att du lagt äntligen lagt upp dig på facebook.

Så kan man följa varandra ändå.

Kram

2010-05-04 @ 07:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0