Säkra källor bekräftar...

Att i dag har nallen Gosan återförenas med Jasmine.
Jasmine ringde och berättade den glädjande
nyheten att Gosan kommit fram på skolan idag.
Äntligen kan hon sova gott om natten.
Jag är så glad för hennes skull.
Idag har jag dammat av min cykel och cyklat till
jobbet. Får erkänna att mitt nya liv har inte gått
så bra. Fortfarande har jag inte börjat jogga.
Vårruset är nästa vecka. Jag har inte ens köpt
några nya skor. Så kan det gå när man har
dålig karaktär. Men jag ska försöka och röra
på mig mer. Äta mindre godis. Men jag ska inte
lägga ribban högre än jag klara av.
Små förändringar satsar jag på.

Jasmine klättrar...

Kommentarer
Postat av: Monica

Härligt att Gosan kom tillrätta!

Vilken lycka! Jag förstår precis.

Viktor nummer ett och två ligger här hemma i gosedjurskorgen. Tilltufsade och sydda både här och där...

Chrille hade en nalle en gång som han döpte till Jerker... Den finns också kvar. :-)

2010-04-28 @ 20:10:11
Postat av: Carina

Ja det är skönt, Jag hade glömt att viktor 1 kom tillbaka.

kram

2010-04-28 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0