Dagens filosofiska fråga...

Man har två händer, två fötter, öron, två ögon, två lungor
och nästan två av allt. Men varför har man bara ett
hjärta? undrar Jasmine idag när vi äter kvällsmat.
Hittade inget bra svar på det. Hade ju kanske varit
bra med två hjärtan. Ifall det ena lägger av.
Har fått tillbaka mina små bustroll.  Så underbart. Fast tråkigt
att Mikael åkt hem.
Någon dag i veckan är det dags att göra ny saga.
Då är det Jasmines tur att hitta på något.
Har gjort en bok av Caspers saga så han är
så lycklig. Vovvas äventyr blev så bra tycker han.
Kul att det så lyckat. Nu kan vi även se den på dvd.
Har klipp mitt långa gräs idag. Fick klippa fyra gånger.
Varför har jag väntat så länge på att klippa det?
Inget bra svar på det heller. Slarvig kanske är rätta
ordet.

En busig kille poserar framför kameran.

Casper har gjort ordning sig själv i håret idag.

Casper tar en tupplur.
Ni kanske undrar varför det inte är några bilder på Jasmine.
Henne har jag bara sett vid maten. Måste leka med kompisarna, sa hon
och försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0