En resa till Azorerna

Man lutar sig tillbaka mot den hårda och lätt obekväma
stolen. För ett ögonblick är man där. Du känner
luftfuktigheten, doften från fiskehamnen och hör
dunklet från en gammal fiskebåt. Man går
runt bland de trånga gatorna och klättrar
i bergen. Man blir ett med naturen när
man ser hans sköna bildspel. Bo Strömbergs
föreläsning i går om Azorerna fick mig att
glömma snökaoset och den bittra kylan.
Julstöket och kampen mot tiden. Hur ska
man hinna att bli färdigt med allt innan jul. För en
stund kände jag inte att den hemska värken
i nacken. I går kväll var jag i Azorerna.
Jag kan verkligen rekommendera denna
föreläsningen. Enda nackdelen var att man
blev så grymt sugen på att åka utomlands.
Värme, sol och bad. 
En mycket trevlig kväll med fotoklubben alltså.
Maggans goda pastasallad inte att för glömma.
Rikard gav mig en lektion i kamerans funktioner.
Tack alla som gjorde kvällen så trevlig.

Vi stod inte hela kvällen. Lite eftersnack kring bilderna.

Lite lek med bilder så klart.

http://bossesfoto.se/
Vill ni se Bosses foto kolla in hans hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anders R

Yes! Kan bara instämma! En helskön kväll!



//Anders

2010-12-17 @ 11:39:01
URL: http://www.andersreitmaier.wordpress.com
Postat av: Carina

Ja verkligen Anders.

2010-12-17 @ 11:56:47
Postat av: Bo Strömberg

Hej Carina, jag bugar & tackar - en ära att hamna i din blogg!

Bosse

2010-12-19 @ 00:03:19
URL: http://bossesfoto.se
Postat av: Carina

Tack, Bosse verkligen en ära att du kommenterar på min blogg. Kommer verkligen rekommendera din föreläsning.

2010-12-19 @ 09:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0