Jättebesviken...

Hur mycket än jag har tänkt på kvinnorna i Afganistan
och att det är ett i-landsproblem. Så är jag lika
besviken  ändå. Hade sökt semester
nästa vecka. Men fick beskedet att jag inte
får alla dagar. Känns inte alls lika kul.
Mikael bokade upp sig till Göteborg när
jag inte fick semester. Elin spelar innebandycup.
Inte kul att sitta ensam när man egentligen hade andra planer.
Så det var bara att dra tillbaka semestern.
Sparade söndagen och måndagen.
Måndagen måste jag ha semester för
då är fritis stängt.
På jobbet är flera sjuka och vi har låg bemanning
för att vissa ska få semester. Känns inte heller
kul att slita för andra när man själv inte fått
semester. Så jag känner mig väldigt bitter
och sur. Dagens ilandsproblem.

Känner mig som en insnöad och bitter tomte.



Kommentarer
Postat av: karin

lilla gumman! du har inte tänkt tillräckligt starkt man får nästan aldrig som man vill vet du. kramiz hoppas att den värmer

2010-12-29 @ 21:18:23
Postat av: Carina

ok får be en bön nästa gång

dina kramar värmer alltid bäst.

2010-12-29 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0