Pink Ullevi, wow vilken show...

Att sitta på en läktaren på Ullevi och se nästan 32 000
personer tappa hakan när Pink kommer in flygandes
på scen är en mäktig känsla. På en gång försvinner
det, att det tog lite tid innan vi hittade en parkeringsplats,
20 minuter i en toalett kö och att det tog tid innan
vi hittade en bra restaurang bland alla vimlade
Ghotia cup barn. Göteborgs trängsel känsla försvinner
i ett magisk ögonblick. Pink äger fullständigt hela
Göteborg. Hon bjuder på en spektakulär cirkus
show utan dess like. Hon trippar som en sprattelgubbe,
svävar runt i en plasboll över publiken. Snurrar runt
i en sele högt över publiken. Allt samtidigt
som hon sjunger sina låtar. Hon är en kaxig cirkusprinsessa
med rätta rock attityden. Sexig och man ryser i hela kroppen.
Hon sjunger med en sådan inlevelse och känslighet. Det
märks att hennes låtar är väldigt personliga.
Jag är helt tagen i hennes show. Takida var bra men bjöd
inte på någon show. Tack Mikael för denna födelsedags present.
Jag fyllde i mars men det var helt klart värt att vänta på.
Tack Mikael även för det armband  som du hade köpt
när du var i Stockholm.
Annars har jag idag målat på mitt staket. Mikael och hans goa töser
har åkt tillbaka till Gislaved.
Snart är det vardag igen. Dags att börja jobba. BlÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Man fick inte ha med kameran in. Så inga foton.

Elin och Sara visar upp sina snygga tröjor.

Mitt nya armband.


Kommentarer
Postat av: me

fina kort,kul att du blev glad för armbandet

2010-07-25 @ 22:23:40
Postat av: Carina

Tack själv.

2010-07-25 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0