Recept på kycklingryta tack...

Frågade ungarna vad de ville äta till kvällsmat.
Grillad kyckling ville Casper ha. Sagt och gjort vi
köpte en grillad kyckling och potatis sallad.
Mums vad gott. Dukade fram och Casper stirrade
med stora ögon.
-Så äckligt vad är det? Vi skulle ju äta grillad kyckling.
Förklarade att det var grillad kyckling. Det ser ut som
en höna tyckte Casper. Han förklarade för mig att
grillade kyckling får man på grillen. Han ville grilla.
Vilket missförstånd. Han vägrade först att smaka men
sedan slank det ner några bitar.
Har massa kyckling kvar. Någon som har ett bra
recept på någon kycklinggryta jag kan göra i morgon?
Annars har vi badat och solat. Jag fick låna
Jasmines hallå kitty flytmadrass och hade koll
på ungarna i vattnet därifrån. Smidigt.
Ska nog köpa mig en bättre. Ungarna ska ju vara
i hela tiden.

Casper hemma i trädgården. Nyinköpta vattenruschbanan.

Solnedgång vid Glommen.

Sofia tog ett fint kort på Casper häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0