Åt skogen med alla...

dumma nya tekniska prylar. Är så trött på
allt som ska krångla. Har fått inkopplat stadsnätet
och de har gjort att jag har fått ändra på
en massa saker. Mikael har hjälpt mig i helgen
med routern till datorn. Nu var det tags
att installera bredbandstelefoni. Bara att följa
instruktionerna. Inte har jag fått igång det.
Får ta nya tag i morgon. Sedan köpte jag en
videokamera häromdagen. Den vill jag bara
slänga i väggen. Inte alls lika lätt som med
kameran. Fattar inget. Trodde det var att koppla
in sladden i datorn och börja redigera.
Har inte lyckats spara en fil ens. Suck. Någon
som är van som kan hjälpa mig?
Ingen teknisk bra dag.
Men vi har varit hos kompisarna i Åled.
Blivit bjudna på mat och ätit glass och jordgubbar.
Alltid lika roligt där.
Ett himla tråkigt väder. Ösregn och åska.
När solen sken som bäst, satt jag och krånglade
med videokameran och telefonen.


300gr för 35 kr.

Anna panda....


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Goa du! Önskar att jag kunde ha skickat dit din bror han är ju rätt bra på sånt där.

Ingen bra dag för dig när det gäller sånt. Hoppas det blir bättre en annan dag.

klappar om dig

Stor kram!

2010-06-16 @ 22:20:57
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Ja, nu behöver jag hjälp. Ingen telefon ännu.

kram

2010-06-17 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0