Nedräkning...

Två dagar till ska man väl orka med att släpa sig
till jobbet.
Stressa runt och fixa det sist. Hade känts lite
bättre om man haft en vikarie att lämna över till.
Men så funkar det inte på mitt jobb.
Alltid en brist på sjuksköterskevikarie och jag
får säga att jag är glad att jag går tidigt
i år. Första perioden brukar vara tuffast.
Har en magkänsla att det blir en tuff sommar.
Men jag hoppas att det inte stämmer
och att alla får en bra sommar och semester.
Har inte planerat så mycket under
semestern. Jag och barnen skall åka en vecka
till Värmland. Någon dag ska vi åka
till Borås djurpark. Äventyrslandet har jag lovat.
Förhoppningsvis sol och bad i massor.
Annars kör vi med öppna kort. Något kul
med Mikael blir det säkert.
I går kväll blev det en promenad kring Nissan.
Tog några foton.




Sommar,sommar och sol. Havet och vinden och doft av....
Vart fan tar sommaren vägen?




Kommentarer
Postat av: saraemilia

men carina inte svära;) tihi^^

fina bilder btw :D

kram

2010-06-23 @ 13:29:15
URL: http://saraemiliia.blogg.se/
Postat av: Carina

Oj, inte meningen. Ska skärpa mig. Hoppas

allt är bra med dig. Synd om Elin,

Kram

2010-06-23 @ 14:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0