Tvära kast och första doppet...

Hade väldigt mycket inplanerat idag.
Men det är bara att inse att hela
livet består av tvära kast. Mamma
ringde tidigt på morgonen och berättade
att brorsans svärfar gått bort.
Min svägerska Monica och jag har ju
varit kompisar sedan urminnes tider och man
känner verkligen för henne och hennes
släkt. Inget väntat dödsfall. 
Tusen kramar till dig Monica. Tänker på dig.
Jag finns för dig. Ring när du vill. Hoppas att
allt går bra med Patricia och Chrille. Ja kramar
till brorsan med.
Livet får man vara rädd om. Ring någon du inte
ringt upp på ett tag. Ta första steget om ni är
osams. Be om ursäkt, ibland kan ett litet förlåt öppna
himlens alla portar.
Idag har jag njutit av solen,havet och blivit lite
rosa i mitt skinn. Ungarna badade, inget dopp.
Men lek i strandkanten. Ungefär upp till låren.
Själv kände jag inte ens på vattnet med tårna.
Men njöt i fulla drag. Bara av doften och den härliga
varma sanden.
Hittade även en ny klänning till kalaset i morgon.
Fixat med datorn och fått in stadsnätet och gått över
till tele2. Det gick med nästan tårar och flera utbrott
och support med Mikael och stadsnätet. Tog bara 1,5 tim.
Men nu går det fort som fan.
Som sagt massor av kramar till Monica och hennes familj.
Tänker på er...

Inga bilder från stranden, Caspers nya skjorta.

Jasmine är du släkt med Tomas di Leva?

Kommentarer
Postat av: Monica

Åh vilket fint inlägg. Tack goa du! Kram.

2010-06-05 @ 23:47:40
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack, kram till dig Monica.

2010-06-07 @ 07:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0