Man måste gilla läget...

Ja det är bara till och gilla läget.
Bli sjuk på den hittills finaste dagen.
Blääääääää.
Skulle egentligen åkt till Lund och gått på
karnevalen med Sofia. Men just nu pendlar
jag mellan hammock, solstol och soffa.
Orkar inget. Har inte ens duschat.
Ungarna har som tur var massa kompisar
och leka med. Casper är lite förkyld han med
och vi håller varandra sällskap.
Fast han tar sina turer med cykel och vi har gjort
en pilbåge som han har på armen.
Ja den kanske inte blev så bra. Är inte så van att
göra pilbågar. Gräset och maskrosorna växer
så fint i trädgården. Jag är väl snart på benen
igen och kan ta ett tag. Så kan det vara.
Det är bara att gilla läget.
Idag hjälper inte ens berocca.

Sommarcool kille, lite stelt leende.

Grannens nyklippta katt, han får visst lite eksem.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så fin han är i sina glasögpn/kram

2010-05-22 @ 15:59:39
Postat av: Carina

Ja det är han och dom är inte borttappade ännu

kram

2010-05-22 @ 16:20:29
Postat av: Monica

Vilken cooling! Så söt :-)

Du skulle ha ringt din bror om hur man gör pilbågar så hade du säkert fått en avancerad föreläsning ;-)

Kram! Krya på dej!

2010-05-23 @ 10:04:00
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Tänkte på brorsan när jag gjorde den. Han kan ju göra en när vi kommer i sommar.

kram

2010-05-23 @ 10:44:36
Postat av: Monica

Det gör han säkert! :-)

Vilka dagar är ni här förresten? Tror Chrille åker på nåt kung fu läger den veckan i Växjö men inte alla dagarna. Kanske är torsdag till söndag eller nåt. Vet ej.

KRam

2010-05-24 @ 21:35:07
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Monica, jag hör av mig...

2010-05-25 @ 09:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0