Nu ska jag väl bli frisk...

Har fått penicillin idag. Nu måste jag väl bli frisk.
Mår fortfarande dåligt. Mycket sämre igen.
Har bytt ut min soffa till Mikaels soffa. Han
har lovat pyssla om mig i helgen. Ska försöka vara
så roligt sällskap jag kan. Det är ju Gisladagarna
i helgen. Hans döttrar får göra honom sällskap
där. Gick till apoteket nu på förmiddagen och blev
helt slut. Intagit soffan och tv. Nä jag gick inte, jag tog
bilen även om det bara tar cirka 7 minuter att gå till
apoteket. Men som sagt det är bara att gilla läget.
Min dotter Sofia har varit i Värmland och hälsat på tjocka
släkten. Inte för att dom är tjocka men man brukar ju
säga så. Jag kommer åka till Värmland under
min semester. Har inte varit uppe på länge.
Sofia skickade ett foto. Nu kan alla se hur min pappa
ser ut. Han är fortfarande inte Bengt Alsterlind.
Han heter Lennart  och hans sambo Solveig.

Morfar Lelle och Sofia

Här kom även sambon Solveig med på bild.


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka fina bilder. Och hoppas du kryar på dig snart. Och att jag gör det med :-(

Ska bli jättekul att ses i sommar. Då ska jag väl inte vara sjuk som jag var nu när Fia var här.

Kram!

2010-05-28 @ 19:50:06
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

ja jättekul. krya på dig, kram

2010-05-29 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0