Aldrig jag skulle kunna...

jobba som en elektriker.
Finns inget värre än att jobba uppåt med
armarna. Hade lite problem med en taklampa
och det enda jag tänkte på hur jobbigt det är
att jobba uppåt med armarna. Efter bara några
minuter blir armarna som bly. Som ni vet så
har jag tummen mitt i handen. Skulle bara
byta glödlampa. Den bytte jag men nu får
jag inte tillbaka taklampan. Allt bara lossnade
och efter som det var lite bökigt att byta lampan
och armarna blev trötta så la jag bara bort lamp fan.
Ska se om jag får upp den igen. Annars får den
ligga till någon snäll person kommer på besök
och hjälper mig. Det tar ju emot att be om hjälp.
En lampa borde man kunna fixa själv. Ytterbelysningen
har jag inte heller fixat. Har glömt bort att köpa
ny ytterbelysning. Måste prata med granne
ovanpå också för det verkar som det är de som
gör så att den blir vattenfylld. De måste hålla
på med massa vatten så det rinner ner i min lampa.
Enda förklaringen trodde crendo.
I morse firade jag min lilla Casper som fyllde fem.
Det är pappavecka men vi har träffats en stund
i kväll med. I morse sa han att nu var han stor och gosedjuret
vovva skulle inte med till dagis.
Det hade gått bra utan vovva på dagis. En stor
kille nu.

Lite lek med bilder...
Min kamera uppförde sig lite konstigt idag. Hoppas den inte
är sönder. Ska ladda den och se om den blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0