Han är trettio år, blond och min nya...

personliga tränare och heter Tommy. Kommer från Stockholm
och gillar friluftsliv. Visserligen finns han bara i ett
datorprogram. Via jobbet har jag gått med på
en sida som ska leda till bättre hälsa och livstil.
Gjorde ett test och på vissa ställen lyste det rött.
Motion i för lite vara och stress i för hög dos.
Äta mer fil och frukt. Nu ska det bli ordning
på mitt liv. Har satt upp mål att nå på ett halvår.
Tips och handlingsplan ska jag få av Tommy.
Lite spännande sätt att skapa ny livstil på.
Får se om det går. Jag behöver verkligen
röra på mig. Nu har jag kommit på ett sätt
att kombinera mitt ensamma mamma liv
och få ihop livspusslet. Börjar i låg dos
och rimliga mål. Beach 2011 here i come.
Förhoppningsvis kanske inte min kära kollega
frågar fler gånger om jag har gått upp i vikt.

Hittade en sida på nätet som gör bilderna i minatyrer. Lite kul.
Bilen ser nästan ut som en leksaksbil.

Också ett miniatyr båt.

Kommentarer
Postat av: Mita

Hej

Läser ofta dina kåserier ,dom är jättebra, kan du tipsa om vilken sida jag kanske också vill ändra lite.Har börjat med en spännande verksamhet , kom ner så kan jag visa dig

Kram

2010-11-16 @ 21:53:52
Postat av: Carina

Tack Mita. Det låter spännande.,Blev jättenyfiken.

Jag ska maila sidorna jag använder.

Kram

2010-11-16 @ 22:02:54
Postat av: s

Bra mamma! Motion är livet! Kul att du får hjälp på traven.!

2010-11-17 @ 12:54:43
Postat av: Carina

tack s, Tommy kommer nog ta hand om mig.

2010-11-17 @ 19:14:30
Postat av: Anonym

Carina: Behöver du ut och kuta eller vad du nu gör när du motionerar, så vet du att barnen gärna får komma och hänga i det röda huset ngn timme. Kram

2010-12-13 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0