Rösta...

På min kattbild som har kommit vidare
i kampen om årets lussekatt om ni tycker
den är fin.

Bilden är absolut ingen fejkad bild. Det är stadsbondgårdens katt
och okänd mus. (R.I.P) Vars möte jag lyckades fånga på foto.
Har jag tur så kommer den med i nästa års kattkalander.
Det är lite krångligt att rösta. Man måste nämligen smsa,
Så här gör man: Min kattbild heter K2

Rösta på årets Lussekatt 2010!

Hallands busigaste katt med klös eller den gulligaste Maja Gräddnos? Var med och rösta på den eller de av våra 30 halländska kattfinalister du tycker ska vinna en plats i nästa års lussekattskalender.


SMS: a till 72 099 och knappa in HP LUSSEKATT numret på din kandidat (Kxx), ditt namn och adress.
Exempel HP LUSSEKATT K1 Sven Svensson, Storagatan 1, 302 11 Halmstad
Varje sms kostar 5:- plus ev operatörsavgift

Bland alla som röstar lottar vi ut 10x1 biobiljetter.

Röstningen pågår 27 november - 8 december

Ett tack om ni röstar. Jag kan betala 5 kr nästa gång vi möts.

Annars har jag jobbat hela helgen. Åkte en sväng till

Gislaved igår. Vägen var inte plogad i morse men jag

blev bara 5 min för sen.

Fått mina barn. Vi möttes efter jobbet på Rejmes och där

var Markoolio. Ungarna var lyriska. Tyvärr dog mitt

batteri på min mobil. Lyckades bara få 1 foto.

Jobbar i morgon med och är sedan ledig på tisdag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0