Skilda världar...

Ja mitt liv har verkligen olika kontraster.
Ena veckan lever man ungkarlsliv.
Uppe sent och äter ute varje dag.
Har ingen större ordning hemma och allt
i kylskåpet blir gammalt.
Humöret kan ju pendla i ens liv. Glad, ledsen
eller arg men den veckan har jag bara
pendlat mellan Halmstad och Gislaved.
Varit ganska mycket i Gislaved fast jag
har jobbet. Det tar cirka 1 timme och tio
minuter. Inga problem bara skruva upp stereon.
Idag har mammaveckan börjat lite tidigare
än vanligt.  Deras pappa skulle iväg. Körde hem
i eftermiddag från Gislaved.
Då får man skärpa sig. Laga hyfsad mat
Ha frukt och grönsaker hemma. Inte sitta
uppe för länge på kvällen. Se barn tv och försöka
hitta på något skoj med barnen.
Vi gick på kastanjejakt idag. De hittade en
spann full. Vi har gjort giraffer och spindlar av
kastanjerna.

Hmm, en kastanj med taggar på. Konstigt  tycker Casper.

Bara öppna skalet så klart.

Jasmine plockade mest och Casper studerade noga sina kastanjer.

Äppelkaka gjorde jag i förmiddags med Mikael.

Ibland leker de så fint.

Inga ätbara bär.

En giraff i sin bur.



Kommentarer
Postat av: Mib

Skickar dej en kram du fina starka människa!

2010-10-03 @ 12:27:10
URL: http://mibfilosoferar.zoomin.se
Postat av: Carina

Tack MIB. Man gör så gott man kan.

Stor bamsekram tillbaka.

2010-10-03 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0