En gyllene kväll...

Stressade som en tok idag.
16.30 slutade jag och 16.30 skulle Jasmine
vara hos tandläkaren. Hon hade haft ont i tand
och idag fick hon en tid. Det visade sig vara ett
inre hål i en tand. Inte karies utan det kom inifrån.
Varför det blir så vet man inte. De fyllde tanden
men en vit fyllning och givet fick hon ett klistermärke.
Det var in en mjölktand. Blir det inte bättre
får hon dra ut tanden.
Sedan snabbt hem och jag skulle behövt städa för
barnens farmor skulle passa barnen här hemma i kväll.
Men jag hann inte. Det fick duga som det var.
Lagade mat och farmor med sällskap dök upp.
Sedan bar det av till en trevlig kväll med fotoklubben.
Fått en föreläsning om gyllene snittet.
Vi tittade på fotona som vi tog på stan förra gången.
Inspirerande att se de andras bilder. Hur olika vi hade
tolkat de olika temana.
Något nytt har jag säkert lärt mig. Försökte komma ihåg
allt om det gyllene snitten. Men när jag redigerade
lite foton i kväll så hade jag glömt det mesta.
Får läsa på mer.

Gun och Maggan diskuterar intensivt om något.

Briand och Ricky också i en intensiv diskussion.

Lena ber och Jonas kliar sig i huvudet. Kanske de också tycker Gyllene
snittet är svårt.

Månen lyste så vackert på hemvägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0