Fotokväll och nu skiter jag i...

Att ge mig ut i skogen och plocka svamp fler gånger.
Är i Gislaved och vi gick ut för att plocka svamp.
Snubbla runt i Mikaels gröna gummi stövlar. Det enda jag
kom hem med var en blå tunga efter ha provsmakat
några få halv sura blåbär. Nu skiter jag i mer svamp-
plockning och köper några Litauiska kantareller för
179 kr kg ifall jag blir sugen.
Annars en mycket trevlig fotokväll med fotoklubben i går.
Vi fotograferade på stan och grillade sedan korv.
Kanske jag inte ska prata så mycket nästa gång för några
perfekta bilder fick jag inte. Fast det var lika
trevligt för det. Vårt tema var grön., profil och vinkel.


Några fotografer på stan.

Gislaved...
Ledig idag men jobbar sedan fre-mån. Trist.
Skönt att sommaren hänger sig kvar fast hösten börjat.

Guess I'd rather hurt than feel nothin' at all

Textrad från en underbar låt smög sig in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0