Bon apetit

När blodsockret sitter vid fotknölarna är det lätt
att falla för frestelser. Var duktig på lunchen
och åt viktväktar mat. Vilket innebär att man
blir lite extra hungrig. Åker man då och handlar
efter jobbet så är det lätt att handla något
onödigt. Har man dålig karaktär som jag så
är det lätt att falla för något syndigt. Var på flygstaden och
råkade gå förbi Maxis smörgåstårtor.
Ett guldkorn i vardagen tänkte jag. Kidsen är ju
hos sin pappa och Jörgen är på jobbmässa.
Ingen att äta med. Varför inte synda.

Blev jättemätt på denna biten. Ska inte berätta vad den kostade.
Knappt värt pengarna.

När jag ändå hade kameran framme så blev det lite lek med
vattendroppar.
Nu ska jag vara duktig och gå en promenad. Hoppas att regnet
kan hålla uppe en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0