Keep on Walking Halmstad...

Man går och går.
Många Halmstadsbor måste fått lite skoskav men nyttig
motion under Tall ship races dagarna.
För oj vad långt det var att gå.
Antingen hatar man eller älskar detta stora
evenemang.
Trängsel, värme, rosa sockervadd och hallo kitty ballonger.
Gråtande barn och stressade föräldrar.
Halvfulla tonåringar och svettiga pensionärer som försöker
halta sig runt det stora området.
Men jag får lov och säga att jag älskar detta evenemang.
Gå längs kajen och beskåda de vackra båtarna.
I går gick jag och Lena och delade ut visitkort och försökte
ragga medlemmar till Halmstad fotoklubb. Så roligt det
var. Gå runt och prata fotografering. Vi träffade så många
trevliga människor. Hoppas vi har värvat något ny
medlem.
Förutom att Jörgen kommit hem i helgen så var ju radiorix fm
festival en rolig tillställning också. Försökte tränga mig
långt fram med det hjälpte inte. Röken på scenen och ungarna
som hoppade framför kameran. Hade ju lovat Jasmine ett fint
foto på Eric Saade.

Eric Saade.

Hoppas hon blir glad.

Min favorit Vincent.

Kapten krok på besök?

Våra visit kort i Lenas ficka.
I kväll blir det att kolla på September. Fler foton kommer självklart från
hamnen. Men får lov och säga att båtarna är svåra och fotografera.

Kommentarer
Postat av: Moncan

Det var ju jättefina foton på Eric Saade. Märks inte ett dugg att det var besvärligt att få till. Hoppas Jasmine också tycker det.

Patricia sa härom dagen att hon tycker att Jasmine har blivit lik hon i "Den vita Stenen", Fia tror jag till och med att hon hette och kallades för Fiddelie. Kommer du ihåg den serien?

Ha det bra!

2011-08-07 @ 09:26:20
Postat av: Carina

Tack. Ja hon är nog lite lik fia i vita sten. Kul att hon kom på det. Många kramar.

2011-08-07 @ 11:43:13
Postat av: Andreas Bergström

Hej Carina!



Väldigt fina bilder!! Och jag ser mycket bilder i mitt yrke.



/ Andreas

2011-08-08 @ 15:47:47
URL: http://www.ronden.se
Postat av: Carina

Jättetack Andreas. :)

2011-08-08 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0