Kolla noga i almanackan för det är September...

Vaknade i morse med en låt i mitt huvudet.
"Its party in my head" De flesta Halmstadsborna
vet nu vilken låt det är. För September släppte
loss till den låten i går kväll på Tall ship races. Hon är
Så himla bra. Kanske inte riktigt lika mycket folk igår
som på radiorix festivalen men nästan. Vi gick ganska
långt fram och jag försökte få några bra bilder.
Det kunde ha blivit en flopp. För när jag kom ner till
hamnen och skulle fotografera så hade jag plockat
ur minneskortet och glömt det hemma. Panik! Jörgen tog inte med sin kamera.
Vilken tur att Gösta finns. Jag har under lång tid trott att
Affären heter Gösta Karlssons men den heter ju Göte Karlssons
foto fick jag lära mig. Vilken tur att de sålde minneskort.
Så kvällen var räddad.

Mikrofonkåt en annan bra låt som hon sjunger.

Men vi gick precis innan den låten för att slippa köer.

Söt, glad och full av energi.
Inte som jag idag. Är ganska trött. Casper frågar mig:
- Vilka superkrafter har du?
-Jag är supertrött.
-Åh, är det dina magiska krafter.
Ja, suck. Önskade jag hade andra krafter. Just nu är jag verkligen bara supertrött.

Jobbat 6 dagar och slarvat med sömmen. Det sätter sina spår.

Det var nog de bästa fotografierna.
Thats all folks...


Kommentarer
Postat av: X

Riktigt fina foto !

2011-08-07 @ 19:43:21
Postat av: Carina

tack.

2011-08-07 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0