En tidig julklapp?

Börjar sakta friskna till. Fortfarande känns allt jag gör
som ett maratonlopp. Förhoppningsvis så försvinner
det också. Har ringt till jobbet och sagt att jag kommer
i helgen. Ska få vara samordnare och svara i telefon.
Det borde jag orka.

Min vän i nöden berocca. Gjorde mig pigg i går kväll. Min inte samma
effekt idag.
Idag är det värsta stormen ute. Ska ta mig ner till stan
och ska äntligen röntga min fot. Efter 10 års plågor så
har det äntligen hänt något. Halleluja. Men jag är livrädd.
Jag vill inte operera den. Håll tummarna för mig att
de bara kan göra något special inlägg så blir allt bra.
En tidig julklapp? Jo jag är så glad för min lilla mammas skull.
Ni vet hon förlorade ju både man och hund tidigt i våras. Nu har hon
köpt sig en liten vovve. En Jack Russel som heter Bosse. Jag fick se
honom på msn i går. Han var så söt. Min mamma strålade av lycka.
Jag blir så himla glad för hennes skull. Nu längtar jag efter att
få åka till Värmland och hälsa på min lillebror Bosse. Den bästa julklappen är
när ens nära och kära mår bra.
Välkommen in i familjen Bosse.

Kommentarer
Postat av: Berith Gudmundsson

Grattis till att du blivit storasyster och så roligt för din mamma, krama Bosse!

2011-12-09 @ 10:47:25
Postat av: Carina

ja hur går det för din lilla valp Berith. Full rulle kan jag tänka mig

2011-12-09 @ 13:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0