GOTT NYTT ÅR....

Nu lider 2011 mot sitt slut. Ett år som verkligen började
i sorgens tecken. Två dödsfall inom familjen. Jag kan aldrig
glömma orden när min mamma ringer och säger att hon inte
hann hälsa till John-Erik. Vi hade bara en stund innan
pratat vid i telefon och jag säger hälsa John-Erik innan vi
lägger på. Han jobbade som vanligt ute i skogen och högg ner
grenar. En kall vinterdag dör han och 14 dagar efter hans begravning dör vår
fyrbenta och underbara hund Tarzan. Båda en alldeles för tidig död.

Vi saknar dig så John-Erik.

Lilla söta rara Tarzan. Vår älskade lilla pälsboll.
Sedan avlöpte flera andra problem med skadade fötter, vattenläckor
och annat som man nu har glömt.
Våren kom med solsken och ny kärlek spirar. En underbar man
som heter Jörgen dyker igen upp i mitt liv. Även känd från tv.
Ni som inte vet så har han vart med i programmet ensam mamma söker.
Får erkänna att när det gick på tv så hoppades jag innerligt att det inte
skulle gå bra för honom och han inte skulle hitta kärlek där.
Vi dejtade ju för några år sedan och vi råkade stöta på varandra igen
och han har gjort mig så lycklig.

Han är så himla snygg och den underbaraste som finns.

Min duktiga dotter Sofia är färdig med sina studier och hon har
verkligen kämpat. Hon har jobb, bostad och världens underbaraste
pojkvän Aliev.

Lilla Casper har växt och visst är det omtumlande med hans muskelsjukdom.
Men han är världens goaste ändå. På onsdag skall vi träffa läkaren
från Göteborg och få det slutgiltiga svaret på muskelbiopsin.

En ny bekantskap har dykt upp. Mamma har köpt ny hund som
heter Bosse. Världens sötaste yrväder.

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla. Att ni ska få vara
friska och få umgås med människor som ni älskar. Jag ska fira
nyår med min allra käraste, alla mina barn, Jörgen, Wiktor, Aliev, mamma, Erik
och lilla Bosse. Bamsekramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jadu carina...får ju tacka dej för dina härliga inlägg..man letar varje dag efter det..du e en underbar person och lyckan har kommit till dej...härligt ..önskar er ett härligt 2012..kram

2011-12-31 @ 14:40:30
Postat av: Carina

Åh så gullig du är Camilla. Jättetack. Önskar dig ett underbart 2012 också. Kram

2011-12-31 @ 14:47:25
Postat av: camilla

TACK! <3

2011-12-31 @ 21:11:41
Postat av: Moncan

Ett jättefint inlägg som får mig alldeles tårögd. Önskar er ett jättefint gott nytt år!



I natt ringde farmor Karin och jag visste inte hur man svarade på Roffes mobil så du kan väl hälsa henne ett riktigt gott nytt år också ifall hon undrade varför jag lät så ilsken i bakgrunden... Det var inte meningen utan ämnat Roffes jäkla mobil... såna nymodigheter som Iphone kan ju inte jag med.... ;-)

Många kramar från oss alla till er alla!

2012-01-01 @ 13:44:24
Postat av: carina

2012 blir ett bra år för oss alla många kramar till dig Moncan.

2012-01-01 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0