Schlager, shopping och vin...

I kväll blir det blondinbloggning.
Kommer skriva om vad jag har shoppat
på stan idag. Till och med fotat vad jag
har köpt. Brist på fantasi kanske.
Man kan ju inte vara på topp alltid.
Gått på sparlåga hela veckan. Har oftast
energi på jobbet men det tryter när jag
kommer hem. Är nästan alltid så när
jag inte har barnen. Eller så behöver
jag en ny dos av berocca. Lite ny energi
fick jag av min gamla jobbar kompis
Solveig som dök upp häromdagen.
Hon flyttade ju för ett tag sedan till den exotiska
staden Strängnäs. En helt underbar
sprallig tjej i sina bästa år. Hon bjöd på
pizza och vi snackade i några timmar.
Hur kul som helst.
I går dök Mikael upp och vi bowlade,
boxades och spelade pingis en stund.
Lagade god mat och drack vin. Jag somnade
sedan som en stock i soffan. Varit trött och seg
hela dagen idag. Svårt att komma igång.
Men det blev som sagt shopping på stan.

Vårskjorta...

Vem vet, kanske jag följer med Mikael på golfrunda till våren.
Då får man ju klä sig med stil. Halva priset på rean. Fast dyr ändå.

Gott vin och praliner i kväll med. Tack Solveig för vinet. Jättegott.
Ikväll började ju underbara melodifestivalen. Swingfly och
Danny blev mina favoriter. Jag älskar detta program och kommer
titta alla lördagar som jag kan. Skulle jag bli bortbjuden på
något himla kul så får jag väl offra mig. Fast det händer inte
så ofta.


Kommentarer
Postat av: Solveig

Haha i sina bästa år man tackar. Kul att du gillade vinet, kramar S.

2011-02-06 @ 20:29:38
Postat av: Carina

Kram tillbaka.

2011-02-06 @ 21:52:52
Postat av: Carina

Kram tillbaka.

2011-02-06 @ 21:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0