Det nya livet...

Som pensionär är det dags för min arbetskamrat
att starta. Måste vara en konstig känsla.
Kommer också kännas konstigt att hon inte
ska jobba hos oss längre. Eva och jag har jobbat
ihop många år så det blir ett tomrum efter henne.
Vi har alltid kommit bra överens. En person man
alltid kunnat lita på och en som står för vad hon
tycker. Ärlig och rak på sak.
Ikväll har vi avtackat henne på restaurang Fridolfs.
Mycket god mat och en riktig trevlig kväll.
Nu är det läggdags för mig så en kort blogg idag.

En ny glad pensionär...


Östergänget skålar.

En kvibile späckad fläskfile. Mums.

Uppvaktad med blommor

och ett litet kort.

Kommentarer
Postat av: solveig

Eva ser ju strålande ut en mycket snygg pensionär. Lycko henne bara lediga dagar. Jag har 4 ½ år kvar sen väntar äntligen det fria livet. Kvibillespäckad fläskfile en riktig nostalgiker. Det ser ut som ni hade en trevlig kväll. Saknar er men kul att se att ni har det bra.

2011-01-14 @ 10:50:48
Postat av: Carina

Du måste ha skrivit fel Solveig. Du måste glömt en 1. Du kan inte ha bara 4 1/2 kvar till pension. Vi är ju jämngamla. Vi saknar dig med kram.

2011-01-14 @ 13:19:46
Postat av: Mib

Mmmmm det där såg gott ut! Jag har börjat blogga på ett nytt ställe, http://mibfilosoferar.blogspot.com

Ha det bra!

2011-01-15 @ 10:10:05
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Mib

Har läst ikapp lite neråt, så nu finns det kommentarer från lilla mig. Har inte hunnit vara här och läsa så mycket.

Kram!

2011-01-15 @ 10:20:25
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: Carina

Då får man kolla in din nya blogg MIB

2011-01-15 @ 11:20:42
Postat av: solveig

Haha jo det är sant jag behöver bara arbeta tills jag är 60 år. Pengarna är placerade och växer nu så det knakar ;)Kram.

2011-01-16 @ 21:07:57
Postat av: Carina

Låter underbart bra Solveig. Hos mig är det bara ogräs som växer så det knakar. : )Njut av livet.

2011-01-17 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0