Semester och snögrottor...

Semester kan man fira på olika sätt. Visa åker till
Hawaii, andra åker till Zell am see och roar sig med
afterski. Själv har jag semester idag och jag har roat
mig med att slänga ut julen. Byggt snögrottor
med barnen. Spelat snöbaseboll med Jasmine.
( Den ena tar en snöskyffel och den andra kastar
snöbollar som man ska försöka träffa) Vet inte vem
som vann. Blev nog oavgjort. Jag har också
gjort ett träningspass med Kinect. Även utmanat
Jasmine och Casper i dans battle. Jasmine vann över
mig fast jag hade tränat mer. : (
Är väl ingen danskung precis.
Men ett roligt spel som också är till kinect.
I morgon är fritis stängt. Casper ska till sjukgymnasten
klockan 13.30. Det innebär att det blir varken
hackat eller malet den dagen. Kommer väl inte
hinna så mycket på förmiddagen och inte på
eftermiddagen heller. Får se vad dagen bjuds på.
Jag har slängt ut det mesta av julsakerna men har
inte städat. Julgardinerna är också kvar. Får ju
ha lite att göra i morgon med.

Man får vila när har byggt snögrottor.

Lite stel modell? Inte kallt idag...


Casper är herre på täppan.


Kommentarer
Postat av: Mib

Inte behöver man åka långt bort heller. Kvalitetstid är det bästa man kan ge sina barn tror jag. Kul att leka med ungar i snön. (ibland saknar jag mitt förskollärarjobb då fick man ju leka varenda dag!)

Kramis.

2011-01-15 @ 10:18:25
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0