Sitter och ....

Väntar på mina barn. Längtar så efter de.
Känns som det är hundra år sedan jag träffade
dem. Mikael har dragit i väg i sin Saab mot Gislaved.
Vi fick några bonusdagar tillsammans. Men ingen av oss
har varit särskild pigg. Denna veckan har känts som
ett svart hål. Men vi hade en mysig kväll i går
med middag på wild west och sedan 3d bio.
Riktigt bra film. Greeen Hornet.
Får väl se hur denna mamma vecka blir.
Dagis är stängt på torsdag och jag hoppas min
semester är beviljad.
Idag är faktiskt den första dagen som jag känner mig
riktigt pigg. I går tog det emot. Men nu har det
nog vänt. Fick precis ett sms att Casper var dålig
i magen. Får hoppas att det inte är vinterkräk på gång.
Det vill vi inte ha. Det får räcka med sjukdomar nu.

Fler bilder från igår. Lite frost på torkning.

Lek med bilder, iskonst? eller bara konstigt?

Finns många milstolpar i livet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0