Trodde jag var frisk...

Intalade mig själv att jag var frisk och
ringde till jobbet och sa att var frisk.
Träffen med fotoklubben lockade.
Men jag fick gå därifrån och åka till
vårdcentralen istället. 300 kr kostade det
men nu har jag fått pencillin. Tack ica Maxi
för att ni börjat med mediciner och har öppet. Kände
att det vara lika bra än att vänta till
i morgon.
Imorse fick Mikael besked att hans mormor
gått bort tidigt i morse. Ett väntat dödsfall
men inte så roligt ändå.
Så inga roliga dagar...
.


Kommentarer
Postat av: solveig

Kroppen är klok klart man inte kan arbeta när man har sorg därför är du nu förkyld. Många kryapådighälsningar och en stor kram.

2011-01-19 @ 18:19:10
Postat av: Carina

Tack Solveig. Kram.

2011-01-19 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0