Då var första...

semesterveckan avklarad.
Kanske inte det bästa vädret.
Men bättre att regnet smattrar på mitt
altantak än att man suttit på en camping och
lyssnat på regnet. Ser hur allt förvandlas till
en lervälling framför tältöppningen. Känns inte
alls dumt att vara hemma. Visserligen hade det nog inte
alls varit fel och suttit i en sommarstuga
på Marstrand och äta räkor heller. Men det gör jag inte
denna sommaren i alla fall.
Denna veckan har annars gått i festandets
tecken. Bara varit vin och städning känns det som.
Fast idag var det barnkalas med hamburgare och glass.
15 sockerspeedade ungar att hålla reda på.
Får säga att jag är helt slut.  Tur jag har semester så jag kan
vila upp mig nu.

En nätt liten skara. Duktiga och jag tror att de hade kul.

Jasmine fick en discolampa av Saga och Tilda. Var tvungen att
fotografera den lite.
Får se vad vi hittar på nästa vecka. Något kul med Jörgen och
Viktor om vädret tillåter. Kanske till Fun city i Varberg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0