Funcity...

Vi var nästan först på plats när de öppnade och
var bland de sista som åkte. En heldag på Funcity
i Varberg. Kanske ett litet till åren kommen och lite
halvslitet äventyrsland men så roligt vi hade. Snacka
om tur med vädret. Helt perfekt. När solen sken som mest
badade vi i poolen. Ok inte alla badade. Jag är lite
badkruka, jag erkänner.

Ingen före i kön...


Jag och Casper provade först bilarna. Lite läskigt tyckte jag.

Wiktor och Fredde gick det nog lite bättre för.

Jörgen och Wiktor provar minicross. Häftigt..lerigt kanske?

Bara lite.

Klockan höll nog.

Man kunde ta det med ro...

Eller simma lugnt.

Eller bara lama sig, eller jag menar lata sig.

Eller bara vara snygg..

Sträcka upp händerna när man åker läskig karusell.

Stå i lång kö till...

För att få vara i en bubbla. Nästan en hel timmes kö.

Svettig, varmt men kul tyckte Wiktor.

Välkänd snubbe från Varberg höll ett öga på oss.

Här från en annan vinkel.
Ja en riktig mysig och underbar dag med alla barn och Jörgen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0