Palmer,vita stränder, skimrande hav och paraplydrinkar...

Ja det är kanske receptet på en lyckad semester. Men i år
valde jag att stanna hemma i Halmstad på min semester.
Nu har jag inte många timmar kvar på min semester.
Helnöjd och utvilad. Har haft det hur bra som helst.
Kanske inte helt perfekt väder men vi har tagit tillvara på de
bästa dagarna. Häromdagen åkte vi till Borås djurpark
tillsammans med Jörgen och Wiktor. Helt perfekt väder.
Barnen var snälla och på sitt bästa humör. Jag och Jörgen
som båda är fotointresserade hade jättetrevligt med
våra kameror. Hur kul som helst att fotografera de söta
djuren. Tror nästan att vi hade roligast.

Ungarna fick Jörgen att shoppa loss. Alla nöjda med sina nya gosedjur.

Vi fick uppleva nallebjörnars kärlek.

Huvudlösa djur.

Vissa visade upp sin bästa sida.

Någon besökare hade ögon i nacken.

Lilla Casper fick draghjälp.

Jasmine bara söt som vanligt.

En annan söt liten unge.

Öh, ner kommer man väl alltid?
Efter djurparken blev det bad och pizza. En lång mysig dag.
I fredags åkte barnen till sin pappa. De åkte i sin tur till min mamma
i Värmland. Farmor Gunnel har också följt med.
Kul att de har så bra kontakt.
Jag och Lena åkte på hantverksmässan i Båstad. Trevligt men jag var
inte i min bästa form. Kände mig inte alls pigg. Fick en släng av feber.
Men som tur var gick det över fort.
Fick en mysig helg med Jörgen som nu har anlänt till Örebro och några
dagar med Bridges tävlingar. Håller mina tummar att de ska gå bra
för honom.
I morgon blir det att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0