Hej Knekt och Rosé...

Lätt att höra fel på spelet hej knekt och spelet
kinect. Men naturligtvis är det kinect vi har spelat.
Ni vet man står framför tv och är kontrollen själv.
Jättekul spel men rätt svårt. Jag är urdålig på dansspelet.
Men jag vann i bowlingen. Sofia och Aliev dök upp igår så det blev lite
spelande.
Jag fick låna barnen en stund så det fick träffa sin storasyster.
På kvällen gick vi ut tillsammans med Jörgen på Restaurang Pio.
Mycket god mat. När vi kom hem drack vi lite Rosévin och
spelade som sagt kinect. Vissa går kanske in lite mer för spelet
än andra. Roligt hade vi alla fall. Lite konstig känsla att ha en
vuxen dotter man kan dricka vin och ha trevligt med. Jag är
så oerhört stolt över henne. Fått jobb och bostad nu i Lund
efter sina studier. Hon får jobba med det som hon är
utbildad till. Ambitiös och drivande.
En annan rolig sak som hände i går var att jag fick visa leg
på systemet. Jag blev så himla glad.
Idag är jag ganska trött men har varit ute och fotografera
blommor hos en jobbarkompis som har en fantastisk trädgård.
Massor av pioner. Hon bjöd på kaffe och rundvandring.
Tack Annelie. Nu har barnen kommit och det blir nog pizza ikväll.

Stiligt par. Jasmine lite tramsig i bakgrunden.

Ett annat stiligt par.

God planka på Pio.

Nya sommar kläder.

Ett smak prov från Annelies trädgård. Har några bilder att redigera nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0