Va???

Känner mig som ett stort frågetecken. Är totalt lomhörd.
Fick öroninflammation och bihåleinflammation häromdagen.
Hela huvudet ekar som i en tunna och det känns som hela
havet brusar inne i mitt öra. Har fått fyra olika mediciner.
Pencillin, avsvällande och två olika sprayer. Känns som inget
hjälper. Visserligen lite piggare idag. I går låg jag på soffan
hela dagen. Som tur var hade vi bestämt att ungarna skulle
vara hos sin pappa i går. Idag är vädret fint och ungarna
har en massa kompisar att leka med. Nu förstår jag hur det
är att vara hörselskadad. Jättejobbigt när alla ungarna
stojar och stimmar samtidigt. Orkade inte gå till jobbet idag.
Ska försöka ta mig ut och handla lite i alla fall. Lite tomt
i kylskåpet. 

Härliga sommar ute idag.

Lite blommor har jag i trädgården.

Inte bara blommor som växer vilt hos mig.

Kommentarer
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

den sista bilden är bara så fantastiskt suverän!

Krya på dig!

2011-06-03 @ 18:16:43
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogspot.com
Postat av: Carina

Tack så mycket. Snygga bilder du har på din sida.

2011-06-03 @ 22:59:39
Postat av: karin

hoppas att medecinen har hjälpt nu så du kan ta fler fina bilder på sommaren kram

2011-06-05 @ 13:49:13
Postat av: Carina

Ja ska nog kunna ta några foton till sommar.

2011-06-06 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0