Då var den bokad...

Den kristna båten. Ja, Jasmine ville ju åka
med de kristna båtarna till Finland. Hon hade ju
hört om det i reklamen. Självklart var det Ålandsbåtarna
som hon menade. Berättade detta för min mamma
och hon nappade på den iden. Så nu ska vi åka
på en Ålandskryssning. Jag, Jasmine, Casper
och mamma. Brorsan och hans familj följer
också med. Vi åker kring påsk. Sofia kunde
inte följa med. Inte Mikael heller. Trist.
Vi tar tåget upp till Stockholm jag
och barnen. Spännande att ge sig iväg så.
De har åkt tåg till Göteborg innan. Men det
är ett tag sedan nu. Detta ser vi fram emot.
Idag har jag fått hem en diskmaskin. Köpte
en begagnad av Roger en gammal jobbarkompis.
Den är inte installerad ännu. Får fjäska för Mikael i helgen.
I går hade jag en trevlig kväll med Lena. Vi gick
en lång runda i kylan och blåsten. Solen sken
men inte var det varmt. Vi gick vid nissan och
vi slank även in en runda på loppisen.
Några foton blev det vid promenaden.
Lena bjöd även på jättegod sallad.

Vinden ven...

Fiskeredskap.

En sjöstjärna...




Kommentarer
Postat av: Moncan

Åh vilka fina foton. Jag gillade det där med alla fiskeredskapen. Aldrig sett nåt liknande och undrar vad det är men fint var det.

Jättesynd att inte Sofia följer med. Nu måste jag nog checka lite extra med Chrille om han verkligen vill när det "bara" är vi andra. Kram!

2011-03-17 @ 20:50:52
Postat av: Carina

Ja jättesynd att Sofia inte kunde följa med. Du får muta honom. Hans andra två kusiner är ju med i alla fall. Han passade de ju så fint sist. : )

kram

2011-03-17 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0