Får man inte vara glad...

På sin födelsedag...
Grattis till mig som blir hela 42 år idag.
Inte så länge sedan jag fick visa leg på systemet, så jag känner mig ung.
Hur har min dag varit då?
Fick mitt första sms kl 05.00 från en
morgonpigg nära släkting.
Gjorde inget, jag somnade om.
Sedan anlände de första gratulanterna
klockan 07.00. Jasmine och Casper
så klart. Fick en jättefin duk som
Jasmine gjort i skolan. Fick även
ett present kort på kapp Ahl av de.

Jasmine hade också skrivit ett kort. Grittis på födelsedagen mamma
du är så fin fin. Jag älskar dig. Gulligt va?
Sedan har jag jobbat och haltat mig fram. Gick rätt bra att jobba.
Ingen skillnad att sitta som samordnare eller jobba ut på
fältet. Känner att jag går på halvfart. Är det likadant i morgon så
ringer jag till doktorn.
I eftermiddag fick jag en leverans med blommor till jobbet. På kortet
stod det "Grattis min kärlek" Tror aldrig jag fått en sådan fin bukett
av någon. Tack älskade Mikael. Blev riktigt rörd av buketten.
Jättegulligt gjort.

Fin bukett från Mikael.
Efter jobbet skyndade jag mig hem. För vi skulle ha pizza och filmkväll
på Nyhems Servicehus, med personalen alltså. Det var väldigt trevligt
men jag hade sett filmen innan så jag gick lite tidigare. Filmen hette
ps i love you. En bra film men så sorglig att jag kände att det inte
var läge för mig att se en sådan film. Men en jättetrevlig kväll ändå.

Så här det ser det ut i min hall. En stor mackapär som väsnas som
fan. Plaströr som går runt köket och hallen. Två till tre veckor skall
det vara så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0