Gamla drömmar väcks till liv...

Jag och barnen begav oss till mc-mässan i Arenan idag.
Som gammal mc tjej så väcktes många minnen och
gamla drömmar återupplivades.
Tänk en liten hoj en vacker sommardag.
Man blir ett med naturen. Ja det var länge sedan
man hade mc. Innan man blev en mamma.
Nu skulle man aldrig ha råd med mc.
Knappt jag hade vågat köra mc igen.
Det ska vara lugna fina vägar.
Mc kortet samlar damm. Casper stortrivdes
och jag fick knappt bort honom från en
cross. Han har ju en elektrisk motorcykel.
Snart är det vår och han kan ju ut och åka.
Jag hade inte kameran med mig.
Men stötte på Jonas från fotoklubben och han
tog ett foto på Casper på hojen. Väntar
spänt på det fotot.
Annars slappedag. Men lite städning hägrar.
Naturligtvis laddar vi inför melodifestivalen.
Tacos står det självklart på menyn.
Hittade några foton från min mc-tid.

Jag som kör och Sofias pappa sitter bakom.

Min gamla Yamaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0