Högläge...

Min fot är inte alls bra. Varit hos läkaren.
En inflammation i senskidan, antagligen
hälsporre och lite vätska. Är ordinerad högläge,
vila och antiinflammatorisk. I går hade jag så ont
så jag inte kunde jobba. Får ju sitta och svara
i telefonen på jobbet om jag ska kunna jobba.
I dag är det ännu värre i foten. Skulle åkt till
gekås med mamma som anlände i går från
Värmland. Trist att inte kunna göra något.
Just nu är hon så snäll att hon hjälper mig
att plocka undan i mitt förrådd. Sofia ska
tömma ett förrådd i helgen. Vissa saker kommer
hon antagligen få ställa hos mig. På måndag
kommer de och bryter upp mina golv. Tyvärr
blev det ingen plats på tjejplanet så det blir
att vara hemma och titta på eländet. Mitt
vardagsrum kommer förvandlas till kök.
Får flytta ut köksmöbler, kyl frys och så
måste jag tömma de nedersta köksskåpen.
Mitt sovrum får väl bli hall. För den ska tömmas den med.
Ja lite rörigt kommer det bli i några veckor.
Fan om jag inte blir bättre i foten snart.
Jag vill ju inte precis sitta hemma i denna
röran. Det känns lite oroväckande att det
bara blir sämre och sämre i foten. Det borde
vända nu.
Härligt att ha mamma här. Hon hade med Tarzans
journal och vi pratar mycket om honom.
Mycket tårar blir det för vår lilla saknade pälsboll.

Kärleksparet, mamma och Tarzan.
I morgon blir det lite kalas för mig för jag fyller ju år nästa veckan.

Kommentarer
Postat av: Solveig

Det finns nog en anledning till att du har ont i foten. Din kropp behöver vila efter allt du har gått igenom det kan bli för mycket. Försök koppla av läs lite, sov länge, sola på balkongen. Kramar S

2011-03-25 @ 11:26:49
Postat av: Carina

Ett tag tänkte jag att det var vattenläckan som hade satt sig i foten. Du har säkert rätt att jag behöver vila lite. kram

2011-03-25 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0