När man tror att...

saken inte kan bli värre så blir det.
Här hemma idag från jobbet. Foten är
inte alls bra. Varit hos läkaren i går
och han pratade om jag hade en typisk
idrottsskada. Drabbar oftast fotbollspelare.
Fortsätt med voltaren, vila och högläge.
Nu tror man att kulmen är nådd. Men icke
sa nicke. Började få ont i knät igår.
Tänkte att det är ju inte så konstigt när jag
haltar runt på detta viset. Men på förmiddagen
i dag kunde jag inte stödja på benet. Ringer
till vårdcentralen igen. Fick en tid på en gång.
Inflammation har spridit sig. Är svullen
om benet med. Speciellt nedanför knät.
Doktorn skrev akut remiss till ortopedtekniska
för antagligen kommer allt från mitt
höga fotvalv. Nästa tid de har är 29/4.
Men läkaren skulle se vad hon kunde göra.
Nu ska jag äta både voltaren och panocod.
Tog en panocod och sedan blev jag som en
klubbad säl. Har handlat lite så jag klarar
mig några dagar. För nu blir jag sittande
i soffan ett tag. Har hyrt två filmer med.

Inte en dans på rosor precis.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja du såg onekligen halt ut! Men du hojta till om du behöver hjälp med någon handling, bor ju inte så långt ifrån!

2011-03-31 @ 18:51:44
Postat av: Anders

Ajajaj, inte bra :( Hoppas att du får tid snart. Filmer och lite digitalt mörkrumsarbete som sysselsättning



//Anders

2011-03-31 @ 18:58:58
URL: http://www.andersreitmaier.wordpress.com
Postat av: Carina

Tack Annelie. Jättesnällt.

Anders nä inte alls bra, jag har lite foton att gå igenom. Ligger lite efter med fotona på personalen på jobbet. Men åh andra sidan är jag ju sjukskriven. Men det kanske inte gills med hemmaarbete,

2011-03-31 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0