Rörd över nomineringen...

Fick ett sms idag av kompisen Anna. Hon har
nominerat mig till mixmegapols tjejplan.
Får erkänna att jag blev jätterörd av detta.
Känner mig som en vinnare av att bara
bli nominerad. Man ska nominera en tjej
man tycker är värd att få åka till
Fuerteventura. Jag skrev ju igår att livet
kändes surt och att jag inte orkade blogga
på ett tag. Allt strul med vattenläckan
och allt det jobbiga som varit. Men jag blev
så glad över att ha bli nominerad att
det kändes bättre idag. Jag tror absolut inte
jag kommer vinna. Chanserna är så otroligt
små. Man ska lyssna på mix megapol och när
de ropar upp ens namn har man 5 minter på
sig att ringa in till radion. Jag jobbar ju
och har ju svårt att lyssna på radion hela
dagen. Men jag är lika glad för nomineringen
så det gör inget. Sedan är jag ju så himla
flygrädd så jag är så nöjd med vår
väntade Ålandskryssning i april.
Har inte kommit någonstanns med vattenläckan.
Men ett byggföretag är inkopplat via föreningen.
Har ingen aning när de kommer och bryter upp golven.
Det kommer ta några veckor och alla frågorna bara
snurrar i mitt huvud. Kan jag bo kvar? Inget
golv i kök och hall. Kan man bo så? Vart ska
jag bo isåfall. Kommer min försäkring täcka?
Stora suckar. Men livet känns bättre idag. Tack Anna.
Är även glad för nu drar vår fotouställning i kyrkan
igång.
Tid
den 28 mars kl. 10:00 - den 7 april kl. 13:00

Plats
S:t Nikolai Kyrka, Halmstad
Kyrkogatan
Halmstad, Sweden
Kopierade av från fotoklubben.
Blev jätteglad för mitt foto kom med i facebook
reklamen.
Tack Rikard.

Det ser väl härligt ut? Ring mig om ni hör mitt namn på radion.
Men snabbt som bara den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0