Som en räfflad sandbotten...

Blev inte alls glad i morse när jag vaknade.
Mitt köksgolv och hall golv ser ut som en
räfflad sandbotten efter vattenläckan igår. Det var mycket värre
idag. Får erkänna att jag grät när jag såg
eländet. Ringde försäkringsbolaget och de sa
att det är bara att byta golvet. Ska kontakta
de i morgon igen. Usch så himla tråkigt.
Känns inte alls kul. Jag vet att missilerna
haglar över Libyen och att ett golv är ett ilands-
problem. Men luften gick lite ur mig.
Varit på uruselt humör idag. Har fortfarande
jävligt ont i foten så det har ju inte
lättat upp dagen precis. Mina barn har
anlänt och jag försöker hålla humöret uppe.
Men lite jobbigt känns det. När jag öppnar
vissa köksskåp så luktar det våt betong.
Känns lite oroväckande.
2011 har inte
alls startat bra för mig. Dödsfall och
utredningar med Casper och nu byta av golv.
Nästa vecka ska min mamma komma och
hälsa på. Lite roligt att se fram emot.
Vi ska ha lite kalas för jag fyller år snart.
Sofia och Mikael ska också komma hit då.
Nu har jag gnällt av mig lite.
Tack för att ni lyssnade.

Mitt liv i ruiner? Nä skojar. Ned som en pannkaka och upp
som en sol. Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0