Hur svårt kan det vara...

Att få ihop en artikel utan att det blir fel.
Förstår alla kändisar och svårt det måste vara att
glädjas åt skriverier. När det bara blir fel.
Hallandsposten ställde några frågor om min
sida på facebook häromdagen. Flera saker blev fel.
Har sms reportern men inte fått något svar.
De skrev att jag hade en kampanj med vårdförbundet.
Men det är  fel. De hörde av sig från
Stockholm förra året och ville dra igång något.
En reklambyrå skulle höra sig. Men allt rann
ut i sanden. De hörde aldrig av sig.
Berättade detta för reportern. Kan inte fatta
hur han missförstod det. Skit samma.
Många har hört av sig och tyckte att det är
är bra gjort. Trodde inte det var så många som
läste Hallandsposten.

En liten glimt av sidan. Den går inte att läsa på nätet.
Annars är jag trött av helgens bravader.
Jobbat och stått i.
I morgon är jag ledig. Får se vad som händer. Vill sovaaaaaaaaaaaaa.

Den huvudlösa sanningen?
Livet är en startsträcka tills lönen kommer eller?
Jag vill fortfarande ha 36 900 kr i lön.


Kommentarer
Postat av: Anitta

Vill gärna läsa hela artikeln.. Finns på webben?

2011-05-16 @ 19:36:38
Postat av: Anitta

Nu såg jag, fanns inte på webben.. Men vad skrev dom?

2011-05-16 @ 19:37:56
Postat av: Carina

Lite svårt att delge hela artikeln. Ska försöka scanna in artikeln.

2011-05-16 @ 19:48:10
Postat av: carina

Nu kan du läsa hela artikeln, gå upp på bloggens startsida.

2011-05-16 @ 20:09:34
Postat av: S

Spara den hemma :) *vill se!

2011-05-16 @ 21:42:12
Postat av: Carina

Klart jag har S

2011-05-16 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0