Ren...Ängel...?


Fick hem mina älskade barn idag. Vi passade på att leka julspel.
Eller vi tog några foto ialla fall. Endast ramen är fejkad för er som undrar.

Casper som ren och ny inhandlad mössa/scarf från Team Sportia.
Fatta att han kommer vara ren på Luciatåget i år. Hoppas det blir
godkänt på skolan.

Häromdagen spelade ungarna mig ett spratt. När jag skulle gå och
lägga mig flög jag högt. Det låg någon i min säng. Min älskade Stanley
som jag fick utav Jörgen för ett tag sedan hade Jasmine bäddat ner
så fint.

Julskyltning idag. Vi gick ner en snabb runda i eftermiddag. Hälsade
mest på Jörgen. I kväll får man sitta inne och lyssna på blåsten.
Dricka glögg och tända första ljuset.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att du fick en bild på vårt fina "ljusträd", nu är det ju snart ett minne blott :(

2011-11-30 @ 00:43:09
Postat av: Carina

Vi får hålla alla tummar att den får vara kvar. Jättetråkigt om den försvinner.

2011-11-30 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0