Så himla läskigt...

Dricka drakblod och spotta grodor var några saker
som ungarna fick göra i går. Jag och Jörgen fixade en
hallowen fest för våra barn. De fick bjuda med några kompisar.
Vi pyntade Jörgens lägenhet med spindelväv och
pumpor.

Vissa tycker att jag är en riktig häxa ibland.

Att Jörgen är en söt jävel det vet ju alla vid det här laget. Duktig på
att sminka också och toppen lekledare.

Förra ägarens hand dök upp i frysen. Blä för att dricka blod tyckte vissa.

Inte konstigt att toapappret tog slut så fort i går. Jag trodde någon
var lös i magen. Ungarna leker här mumieleken.
Vi delade upp barnen i två lag som tävlade mot varandra under kvällen.

En till mumie.

Sötaste häxan var nog Jasmine som fick feber och kräktes när alla
hade gått hem. Var drakblodet för gammal?

Sötaste spöket? Gissa vem...

Spindlar överallt och i källaren fanns ett monster och därinne skulle
man leta efter ledtrådar. Ledtrådarna hade vi gömt i skålar där barnen
fick sticka ner sina händer i utan att se. Klibbiga och äckliga saker.

Förutom monster i källaren så drog vi iväg barnen till kyrkogården.
Fy vad läskigt vad skulle vi göra där?

Efter att ha spottat grodor så var det dags att få fram lösenordet.
Hade de rätt lösenord gick grinden att öppna till kyrkogården.
Bakom några gamla gravstenar fanns en skatt.

"Kolla barnen" de är innanför grinden. De kunde lista ut lösenordet.

Hjälp någon har kommit upp ur sin grav på kyrkogården. Var vi för
högljudda? Nej det var ju bara Theo.
Vi en så himla trevlig fest igår. Jag tror barnen blev helnöjda.
Jag känner mig supernöjd. Vi fick verkligen till det kanonbra.
Jättetack till ett visst monster i källaren som ställde upp så fint.

Hoppas att alla sov gott i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0