Begging you for ....


Mercy. Varje gång jag hör hennes namn får jag den låten på hjärnan.
Tjejen på bilden heter alltså Mercy. En trevlig arbetskamrat på
Nyhems servicehus.  I går åt vi pizza och såg på film. Får erkänna
att jag smet innan filmen satte igång. Jag hade sett filmen och en
snygg kille på andra sidan stan lockade.

Härliga Maggan fick tyvärr jobba och slita medan vi andra mumsade
pizza och popcorn. Livet kan vara så orättvist.

Somliga drömmer sig bort, kanske till i Italien. Irene suckar
över kyliga Sverige.
Idag fick man ju skrapa rutorna.
Ikväll blev det Verona och äta pizza med gänget på skyttevägen.
Vi avtackade en arbetskamrat som visserligen slutade för ett tag
sedan men sist blev avtackningen inställd.
Mätt och belåten drar jag mig nu till sängs.

Sweet dreams. Dröm om den gamla landsvägen som aldrig
blir asfalterad. En väg som är bevarad och dammet fortfarande yr.



Kommentarer
Postat av: Moncan

Ja gamla vägar är underbara! Kram från kaninägaren :-)

2011-10-14 @ 15:06:53
Postat av: Carina

Ja ni bor fint. Hälsa kaninen. kram

2011-10-14 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0