Det låg en annan...

i Jörgen säng idag när jag kom dit. Vilken tur att det bara
var grannens katt som smitit in. Han låg och myste så gott i sängen.
Tydligen smitit in ett obevakat ögonblick.
Jag är ju allergisk mot katten så han åkte ut illa kvickt.
Inte kul med andras katter precis.
Idag har vi varit tillsammans i 6 månader.
Känns helt underbart.

Vi var ute och fotade i söndags. Jörgens foto blev mycket finare.
Men mina duger också. Men jag är ingen naturfotograf.

Slottsmöllan i höstskrud.

Suddiga löv.
I morgon  är det dags att träffa Caspers läkare. Äntligen få vi svar
på muskelbiopsin. Känns lite pirrigt. Casper sa att han skulle hålla
för öronen. För han ville inte veta. De har förvarnat att muskelbiopsin
inte kanske ger något svar. Man vill så gärna ha svar nu. Det tär
att inte veta. Jag hoppas får svar på en del av mina frågor i morgon
i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Jörgen

klart att du duger! Och mer därtill. Vi ses i morgon. Puss så länge.

2011-10-25 @ 23:37:47
Postat av: Carina

Tack Jörgen. Puss puss.

2011-10-26 @ 07:22:35
Postat av: Anders

Grattis till er båda !

2011-10-26 @ 08:46:19
Postat av: Carina

Tack Anders.

2011-10-26 @ 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0