Grisigt bakslag och in i dimman...

När man njuter av av livet och det vackra vädret så
kan det självklart bli bakslag. Ni som följt min blogg
vet ju att jag haft problem foten. Min ödestigna
premiär jogging tur som slutade med 2 månaders
problem med foten. I går kom mina problem
tillbaka. Helgens promenader och en tur till
gekås räckte. Min fot har ju egentligen inte varit
bra på hela tiden. Men det har gått ändå.
I morgon har jag fått tid till doktorn. Får be att de
gå till botten med det hela. Jag kan ju inte halta
runt resten av livet.

Känns riktigt grisigt idag.
Casper har varit hos en arbetsterapeut idag. Det gick jättebra. Inget
fel på finmotoriken i händer. Han fick visserligen mäta sin muskelstyrka
med en apparat och det fick vi inte svar på. Men annars allt bra.
Lite jobbigt just nu för Casper säger att han hatar skolan och vill inte
gå dit. Får hoppas att det är en tillfällig svacka. Har pratat med hans
lärare och de sa att de skulle vara uppmärksamma på det. Snart
var det dags för ett utvecklingssamtal.
Det skär verkligen i ens hjärta när ens barn inte mår bra i skolan.
Han har ju precis börjat och borde tycka att det är jättekul.

Nä en riktig dimmig dag. Men som en mycket älskvärd person, sa idag.
"Nu kan det ju bara bli bättre"
Men jag känner mig trött och sliten. Får nog dra i handbromsen
och varva ner lite.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Du kommer att gå långt i livet. Oavsett onda fötter eller annat! :)

2011-10-05 @ 23:14:05
Postat av: Carina

Du får mina steg att bli lätta. Kram

2011-10-06 @ 08:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0