Solen som...

gick ned i går kväll såg ut så här.

Tjusig solnedgång. Ser nästan ut som lava.
Efter en ansträngande dag men både det ena och det andra var det
så underbart att få komma hem till Jörgen i går.
Lite smörgåstårta och vin var vi värda.
Idag blev det upp tidigt och ut med Fotoklubben.
Vi har varit och fotograferat vid Danska fallen.

Ett försök att softa upp bilden. Stenarna blev inte bra. Men jag har fått
så himla många bra tips idag. En riktig trevlig dag. Vi grillade
korv och fotade till höger och vänster. Kan inte bli bättre. Skitsamma
att inte bilderna inte blev perfekta. Men man blir så taggad och vill
bara ut igen och fota. Sedan köpa en massa nya saker till kameran.
En dyr hobby man har. Lugn ska inte köpa något denna veckan.

Oredigerad.

Anders söta hund Pesto. Så mysig och go hund som jag delade en
korv med.

Lite kyligt var det. Gunsan hade klätt sig rätt. Inte behövde hon frysa
i den pälsmössan.

Fotograf Maria Berg hade också klätt sig rätt.
En mycket trevlig dag med fotklubben.

En bild på Spaider måste man ha. Här i fejkad dimma. Ett av alla
tips jag fick av Bente.


Kommentarer
Postat av: Spider

Underbart fina bilder. Bilden på Pesto blev kanonbra. Jag ler lite extra åt din kommentar,"En bild på Spaider måste man ha" jag känner mig privilegierad över att hamna på bild i din blogg. Visst vart tipset om fejkdimma bra, det skall provas flera ggr. :) ps. bra att du fick med märket på kameran. ha ha ha. ds

Tack för en kanonrolig dag. :)

2011-10-15 @ 21:52:24
Postat av: Maria Berg

Ja, nog fick vi alla både dimma, rök och massor av sol! MB

2011-10-15 @ 22:03:47
URL: http://alltkangronska.wordpress.com/
Postat av: Carina

Tack, Ja Spaider Nikon e bäst. Väldigt trevlig dag vi fick.

2011-10-16 @ 16:41:15
Postat av: Spider

En av dom roligaste, och mest lärorika. Fejkad dimma fastnade jag för. ha ha ha. :)



Nikon rules. ;)



Fast det är ju eg intresset för foto som för oss samman, oavsett märke o modell på våra kameror. :)



//Spider

2011-10-18 @ 22:46:04
Postat av: Carina

Instämmer helt spaider.

2011-10-19 @ 12:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0