Att försöka sälja en ko... och fotoutställning.

Idag har det varit en spännande och inspirerande dag.
För en tid sedan var jag med Halmstad fotoklubb och
fotograferade på Andersberg. Några av oss fotograferade
på 109:ans servicehus. Jag och Anders Reitmaier ställer
ut några av våra foton på servicehuset nu. De får stå
där i några veckor. En liten nätt utställning. Har ni
vägarna förbi så gå gärna in och titta. Tar inte många
minuter. Jag har ju jobbat där på servicehuset så
det känns extra kul. Roligt att göra något för gamlingarna.

Utställningen går i svartvitt.
En annan rolig sak som har varit i dag är att jag har lärt mig allt
om hur man säljer en ko. Jag har nämligen börjat på entreprenörskola.
Den är gratis och går på högskolan på kvällstid. Så himla roligt.
Jag hamnade bredvid en utländsk student och två mycket trevliga
kvinnor. Man blev så himla inspirerad av båda av föreläsning och speciellt
av de båda kvinnorna. Vi fick göra lite grupparbeten och bla försöka sälja en ko och
en elcykel.
Att jag går på detta är ju för att jag kanske startar
en form av fotostudio. Jag tycker ju också det är kul att skapa vykort,
skriva och göra reklam. Vi får se vad som händer. Bli inte rädda nu.
Jag ska inte säga upp mig eller så. En hobbyverksamhet. Förena
nytta med nöje.

Jag har mycket att lära mig. Tur att Jasmine gillar att stå framför
kameran.

Hon är ju så söt.

Casper dök upp och ville kramas med stora syster.


Kommentarer
Postat av: karin

såna jättefina blder kul kram

2011-09-07 @ 21:54:01
Postat av: Carina

tack Mamma, du är bäst,

2011-09-08 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0