A tribute, påsk och Islandshästar...

Vi börjar med en Tribute to my man. Förra året på
annandag påsk dejtade vi igen jag och Jörgen. Ni vet vi
träffades ju för några år sedan också. Får erkänna att
jag hade svårt att glömma honom. Funnits som en thorn
in my side i några år. Satt som klistrad när han var med i ensam
mamma söker och önskade att han skulle bli utröstad
så fort som möjligt.( Tror han var
med i 5 avsnitt, ) Som tur var så korsades våra
vägar igen och jag är lika upp över öronen förälskad i honom
nu ett år senare. Ett helt underbart år tillsamman har vi haft.
Hoppas på många år tillsammans. Våra barn funkar
så bra tillsammans. Som Wiktor sa i går när vi åt
middag, nu är vi en riktigt familj så som det ska vara.

Snygg och världens snällaste man det är Jörgen.
Jag älskar dig så.

Världens bästa mamma fyllde år igår. Hon har varit på besök och jag
är så glad för all hjälp jag har fått av henne och Erik. Vi har sanerat Jasmines
rum. Verkligen storstädat. Vi har lagt så många timmar där. Jörgen
och Sofia har också hjälpt till. Så fint det blev. Glömt att fota det.

Två snyggingar, Jörgen och Sofia.


Jag och lilla mamma.


Bosse Bus.


Jörgen och Casper spelar spel.


Trötta och slappa efter hård städning.


I går åkte vi till Jörgens kompisar Annika och Claes och fikade.
De hade Islandshästar och ungarna fick rida. Dottern Elise leder Jasmine.


Jag hade lite svårt att fota för jag höll i Casper samtidigt.


De blev helt frälsta och ville inte åka hem. Häst och hund står högst
på önskelistan nu.


De var så söta.



Kanske dags att gå över till eltandborste?


men jag har hört att morötter är bra för tänderna också.


Söta och goa hundar hade de också. Två st Rhodesian Ridgebacks...



Ungarna vill absolut ha en sådan här liten sötnos. (... och en Dvärgpincher)


Förutom söta hästar och hundar så hade familjen ett helt fantastiskt
snyggt hus och hem. De var också himla trevliga. Första gången jag
träffade dem.


Kommentarer
Postat av: Annica Tollebäck

Välkomna tillbaka :) Vilka underbart fina foton du tar. Ha det gott från oss alla i Mannarp

2012-04-17 @ 22:39:22
Postat av: Carina

Tack. Ja vi kommer gärna och hälsar på igen. Jättetrevligt.

2012-04-18 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0