Det gör ont...

Gårdagen var inte alls rolig.
Ni som följt min blogg vet att jag haft problem med smärtor
i magen. Började någon i februari-mars. Det har kommit
och gått och jag har fått lite olika förklaringar av diverse
läkare. I går kom det akut på jobbet. Gjorde så ont så
det blev akut upp till sjukhuset och gyn. De kunde inte hitta
något och jag orkade inte fortsätta till kirurgakuten, Smärtorna
avtog men har dragit igång här igen på morgonen. Fått en ny
tid på vårdcentralen i eftermiddag. Jag kan ju inte ha det så här.
Nu får de kolla upp om det är något med tarmen eller så.
Får väl orka lägga ut lite bilder från förra veckan. Vi spelade minigolf en dag. Så dåliga
golfbanor det var vid Östra Stranden. Gick inte alls bra och ungarna tröttnade fort.
I Lördags åkte vi till Tylösand. Ungarna badade och vi lyssnade på after beach.
Äntligen sommarvärme.
Casper mediterar.
Kanonbra var bandet. Ungarna tyckte att det var så kul.
Tur man har någons axlar att sitta på.
Eller så klättrar man så högt att det är lite läskigt.
Kanske vi fastande på film, vem vet. Tidningen 7 dagar fotade barnen. Får se om de kommer med.
Solen gick tillslut ned över Tylösand.
Mamma veckan gick alldeles för snabbt. Vi hann även med gekås och inskolning på den
nya skolan. Håller tummarna att det ska gå bra. Imorgon blir det läkarbesök med
Casper igen. Får se vad det leder till. Krya på mig.
 

Kommentarer
Postat av: Berith Gudmundsson

Hoppas dom snart kan hitta vad som är fel, vet hur det känns när dom inte hittar orsaken till varför man har ont! Kraaaaaaaaam o krya på dig!

2012-08-14 @ 11:48:44
Postat av: Carina

Tack Berith. dina kram värmer :)

2012-08-14 @ 12:01:13
Postat av: Anders

Hoppas det löser sig och att de hittar vad det nu månde vara

Kram
Anders

2012-08-14 @ 12:39:31
URL: http://andersreitmaier.wordpress.com
Postat av: Carina

Tack så mycket Anders. Kram

2012-08-14 @ 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0